lördag.

Wihi imorgon är det julafton :D
Och idag har jag vart med lillebror i Haninge och handlat dom sista julklapparna och så köpte jag en t-shirt och ett skärp till mig själv :).Ville skämma bort mig lite!

Igår så bakade jag, lillebror och älskling pepparkakor. vi stod i 3 timmar :O. degen tog fan aldrig slut. Och sjukt mycket pepparkakor blev det :D OCH dom går att äta :D.

Jag satt nyss och kollade på kvittonhur mycket pengar jag gjort av med i år. Har bara kvitton från juli, så Paris och våren är inte medräknad. Lika bra det kanske *-). Men iaf, 11020 kr har jag gjort av med på kläder och småsaker :O. Och då är inte heller tidningar och godis medräknat.. Gaaanska mycket pengar.  Plus att det är mellandagsrea i veckan med :D får se vad slusumman stoppar på :P

Men anyway. Imrogon är det julafton :D wihu!
 Och min och älsklings 6 månaders dag <3333
Jag är alldelses glad i hela kroppen :D.

Nu ska jag slå in lite julklappar!

Tillägg:
Jag har aldrig vart såhär duktig är så jävla stolt.
Har städat städat städat . Och inte ens gnällt :O. Har erbjudit mig att städa!!! något som inte händer..
Men hjälpte båda brorsorna att städa deras rum, bädda och dammsuga :D. Fyfan.
Och så har vi klätt granen :). Jättefint är det!

Och jag är på bästa humöret. Är så jävla lycklig :).

Grattis mamma & pappa på bröllopsdagen, 14 år inte illa ;) <3 Älskar er! <3333

God Jul :)
2006-12-23 @ 15:54:03 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback