onsdag.

Dom senaste två dagarna har jag vart rikgit duktig :).
Igår handlade jag dom sista julklapparna, så nu är det klart :D. Och så skrev jag klart engelska uppsatsen, jag blev faktiskt ganska nöjd och har fått höra att den är jättebra med några mindre stavfel bara :), så jag är nöjd!   Och idag har jag färgat Annas hår, svart blev det :) . Sen gick jag med älskling till centrum eller vi tog bussen dit, sen var vi på konsum och sen gick vi till Lidl, och sen gick vi därifrån, han skulle och träna så vi gick åt olika håll en bit från hallen, och så gick jag hem istället för att ta bussen som jag ofta gör 8-), usch måste börja gå mer. verkligen!!
  Sen nu på kvällen har jag med pappas hjälp satt upp två hyllor och min spegel i mitt rum :). Och sen dammsög jag, och verkligen städade, jag sl'ängde massa saker som jag inte längre vill ha eller aldirg använder. Jag är som mamma, har jättesvårt för att slänga saker, men ibland måste man verkligen.  Och så har jag julpyntat sådär fint :). wihi. Julafton om 4 dagar :). Och lite lite snö ute, eller mer is nu då. Men det blir nog bra!!   Nu ska jag gå och göra lite nytta igen. Jag är grym och jag är bra!! <3
2006-12-20 @ 21:39:43 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback