Say you never leave.

Fastän att man har allt man behöver, allt man vill ha. Så har jag ändå känslan av att det är något som fattas. Jag kan inte sätta ord på den känslan, den bara ligger och gnager i mig. Att det är något som fattas! Jag önskar jag visste vad det var, men det gör jag inte.. Det kan inte vara något jag haft förut och sen förlorat, för då skulle jag saknat. Nu har jag den känslan att det är något som ska komma, som jag längtar efter, som jag vill ha. Men som inte vill komma fort nog.. Den här känslan gör att det pirrar i magen samtidigt som jag har som en klump i magen.. Jag känner mig nervös, samtidigt som jag känner mig orolig på något sätt..Jag kan inte riktigt förklara!! Men jag hoppas att vad det än är, att det inte väntar för länge..


Jag älskar dig Mattias mer än det finns ord!! Min kärlek till dig är obeskrivlig, du gör mig lycklig!!
När jag är med dig finns inget annat.. Du är den enda för mig! <3
2006-12-03 @ 20:07:18 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback