dagar,

Massor som hänt, lite tid..
Det senaste ;

Står och säger hejdå till älskling ute i hallen när man hör inifrån köket där resten av familjen redan sitter och äter:

- Nu kommer du in hit och sätter dig och äter, unga dam!!

Jag viker mig av garv ute i hallen. Det var min Kingkong Brotha, Matte som sa det :p. Helt jävla otroligt. Vid såna tillfällen älskar jag han extra mycket! <3

Idag har jag och Mattias vart tillsamman 1 månad :). Och vi har vart med varandra hela dagen och haft det riktigt mysigt. Åh jag är så kär! Du är underbar, den finaste! Jag älskar dig!

I lördags var jag, Antonia och Mattias inne på Grönan ;D. Det var riktigt roligt. FRITT FALL! Åååååh.. Är så kär i den samtidigt som jag hatar den :p. Hatkärlek! Jag åkte Alladin grejen som är min mardröm, den var hemsk :S.  BWO (bodies without organs) Var där och repade under dagen plus en massa andra artister inför sommarkrysset som skulle vara på kvällen. DÅ blev jag ennu gladare än vad jag redan var. Fick ju se dom :D wehu.. först när dom uppträdde uppe på scenen, We could be heroes. Och sen när jag och Mattias stog i kön till fritt fall så kom dom ut där alldeles brevid. Så när. Mitt hjärta slog volter. Dom är så otroliga! Jag hjärtar dom! :)

Och imorn blir det in till staden igen för att handla kläder :D wei.. Ska in med Antonia, Erica och bästis (Gabbe) :D. Det kommer bliva mycket kul! Vi ska se på Pirates of the Carribien med :D.

Se you soon. Jag ska bli duktigare på att skriva ! :)
2006-07-24 @ 23:25:27 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback