Måndag.

Idag har jag vart först med Antonia på nicksta. vi solade, badade och åt glass :D. Sen så gick vi hem. Jag till mig hon till sig. Men sen så träffades vi igen och då kom även Erica. Vi gick till Willys och handlade energidricka eftersom den var slut på Lidl :O. Och så handlades det godis! Och jag pratade med älskling massa.. Sen så gick vi hem till antonia och vi satt och pratade och hade det mysigt, så ringde älskling igen :O. och vi pratade massa igen :D. hihi. Jag var osocial, men jag älskar han :D.
Vi ska träffas imorgon! Wei, jag är så kär. <3 ÄlskaÄlska!


När jag gick hem så satt jag på mobilen som hade dött.Jag hade då fått 5 nya sms. 4 av mamma och ett av älskling, det var så sött att jag fick tårar! Men dom andra, från mamma ville jag bara spy på. Det stod typ "När kommer du hem?" "Dags att komma hem nu!" "Vart är du?" "Kom hem nu!".. vafan jag blir så less. Jag är fan inte tre år :S, klockan var ju bara halv 12 :S. jag fattar inte.. Varför kan dom inte bara lita på mig?. Jag är 16, jag klarar mig.Jag kan ta hand om mig själv. Ahh.. Dom får fan börja lita på mig!! Jag mår inget bra när dom ska hålla på att kontrollera mig hela tiden. Bestämma. Visst dom är mina föräldrar. Men jag är som sagt inte tre år längre. När ska dom inse det? och börja släppa taget? Det kommer ju komma som en chock för dom, den dagen då jag flyttar hemifrån om dom inte börjar släppa taget. Jag menar inte att dom ska släppa taget helt, det vill jag absolut inte. Men en bit i taget. Men för det första.. Innan dom kan göra något annat. DOM MÅSTE LITA PÅ MIG!! Annars kommer jag skita i dom och allt kommer bli åt helvete mellan oss. Jag orkar inte med deras kontroll hela tiden. Ge mig lite space. Snälla, kan ni inte bara inse det. Jag orkar inte med alla klagomål. Det gör så ont i mig av sakerna jag får höra.. Snälla.. Sluta med det!!

2006-07-18 @ 00:29:46 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback