Onsdag.

Idag var jag på nicksta med Antonia och så kom Mattias med :).
Sen senare var det kalas hos Antonia, det var trevligt. Gott fika med ;). Glass och jordgubbar. MUMS! och så muffins made by Mya ;D
 Sen fick jag sånt där ont i njuren som jag får ganska ofta nu för tiden :(. Det är faktiskt läskigt, jag blir rädd.. Det gör så helvetes ont, känns som jag ska dö, ärligt! Det liksom krampar i hela magen. Usch, vill inte ha det så! Mamma trodde det kan vara att jag inte dricker något knappt, men kissar som saten. Så ska börja dricka! Se om det blir bättre, annars ska vi åka in till sjukhus och kolla upp det. Eftersom att brorsan opererat njuren så blir man ju lite nojig :/. MEn det är nog ingen fara, det tror jag inte.. Smärta är det iallfall, har ont nu med, men en sån smärta som jag kan överleva just nu iallfall!

Mattias - Jag älskar dig gubben! Så jävla mycket. Går inte att beskriva! Jag blir mer kär för varje sekund. Vill alltid vara där du är, alltid känna din värme! altid alltid.. Krama på dig, pussa på dig, sakna på dig, älska på dig ;). You know what I'm saying ;) Love you Babe!
2006-07-19 @ 23:44:48 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback