Onsdag.

Det tog ett tag innan jag kom på vad det var för dag idag.. Har ignen som helst koll på det just nu.
Ialla fall.. Idag var jag ute på sjön med familjen och Antonia. Det var kul :). Skönt om inte annat. Det var inte jättevarmt i vattnet, men skönt var det.. Brunare har man blitt med :). Mattias (brorsan) var med, för ovanlighetens skull, det var ritkigt kul :). Han levde verkligen upp idag. Jag älskar att se han sån, istället för att knappt se eller höra honom alls hemma :/. Men vi bråttades och kastade i varandra i vattnet, och pratade massa :). Han gjorde nacksving på mig, ujujuj, trodde inte han skulle orka :S, men enligt han var det lätt *-), det kan man fundera med på! Åh vad jag älskar min bröder- Manne och Mattias, det är för er jag lever! <3

Hur kommer det sig att du hör av dig till alla andra utom till mig? Vad har jag gjort, det känns inte bra. Det sårar faktiskt litegranna. Jag vet att vi aldrig kommer få tillbaka det vi hade förut, men endå någonstans i mig så går jag och hoppas. Jag vill att det ska vara som förut! När vi var i stort sett oskiljaktiga! Men dom tiderna är förbi och kommer aldrig mer igen! :/ Jag saknar dig..

2006-07-26 @ 23:07:35 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback