Torsdag.

Sitter här nu. Trött, känns ensammet! Men det är endå skönt. Behöver vara ensam ibland med.
Ska städa rummet snart, det behövs verkligen. Fyfan, kläder överallt :/. Men jag orkar inte!
Lyssnar på musik. Typ rix fm just nu :S. Varför? Det vet jag inte, vill ha lite annan musik än den på datan.
Igår var jag med Antonia, vi var nere på nicksta och solade och badade. Nobel var med ett tag med.
Men det var inte kul. Inte alls. Jag var inte på humör. Inte efter kvällen före! Men jag klarade av det. Sen var vi hemma hos mig och kollade på film. Sen ringde älskling och då blev jag glad :), sen var jag glad resten av dagen, eller aa kvällen.. Vi älskar varandra! <3
Och i tisdags så var jag och Antonia på Allsång på skansen. Det var väl bra, ett tag. medans man såg något. Vi hade filt med oss som vi satt på. Under repetionerna såg man hyfsat.
HÅKAN!! Fick några bra bilder. Sen när håkan inte sjöng så gick vi och kollade på djur. Sen under själva sändningen så såg vi INGENTING!! Blev så jävla sur och irreterad. JAG VILLE JU SE HÅKAN!! Men nej, det stod flera 2 meters personer framför. VILKA JÄVLA FASONER! Den dagen slutade inte bra! Men Håkan är endå BÄST och det kan inget ändra! Aldrig :) TA MIG TILL KÄRLEK!

Så.. nu är det Ola Svensson på radion med Rain. Den är fin! Han har fin röst. Men är endå en produkt!
Men på ett eller annat sätt är nog alla produkter. Hur lite man än kanske vill det!

Nej nu ska jag nog göra lite nytta?!? Men vet inte om det är något jag kan. Det får vi se sen..
Jag lovar, rummet kommer inte blir städat på många timmar om det äns blir städat :/.
Vädret är inte det bästa heller :(.Därför jag sitter inne och ska städa. Varför kunde det itne få vara fint?
Med inga moln, ingen blåst. Utan bara sol. Sol i massor!

Jag är väldigt negativ nu för tiden. Bara gör jag saknar så mycket! Saknar älskling så jävla mycket. Inte träffat sen i måndags :(. Men imorn kanske. Annars så på lördag-söndag :). Längtar!! Älskar dig Mattias!
2006-07-13 @ 12:08:22 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback