söndag.

Det blev inget kolla på the Ring igår, orkade inte, inget att se ändå. Så ja satt vid datan istället, och sen ritade jag lite. Försökte rita människor men det gick inte så bra. Det är sjukt svårt! Blev mest bara kladd!!

Jag har haft konstant mensvärk sen i fredags, inte jättemycket. Men den finns där, runt magen och ryggen. Jag mår illa. Blir yr. Usch och fy!!

Min dag igår gick åt till att sitta vid datan, tvn.. Var helt lost .. Feber som kom och gick, mest kom tyckte jag. Sen hostade jag ut lungorna hela tiden, jätteförkyld, bara nyser hela tiden.Det var riktigtt jobbigt!! Men jag gjorde god mat åt mig :), Tortellini med pesto <3 mmmm..

Jag har inte hört något från älskling heller :/, det gör ont!
Men men. Nobel har iallfall hört av sig, så dom lever :)

Nu ska jag och öta frukost, sen duscha !
Den här dagen blir nog ännu en sitta framför tvn/datan. Blääääää..
2006-11-26 @ 10:37:50 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Erica,

Nobel har jag pratat med på MSN,
och din älskling hade tydligen varit elak och dödad han i CS hela tiden, så han lever han med :) ^^.

2006-11-26 @ 16:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback