Tisdag.

Tisdag idag då, dagen har gått ovanligt fort.
Imorse sov jag liiite längre än vad jag hade tid med, hann inte äta frukost :( så var jättehungrig fram till lunch, spagetti och köttfärssås :)
 Vi hade matte första lektionen och SilikonLisa har fortfarande inte rättat matteproven, GRRR.. Men hon skulle försöka hinna till imorgon. Jag vill verkligen veta, för det provet kändes verkligen inte bra!! 
 
Vi fick sluta en halvtimme tidigare idag, så slutade tre :).
Hoppades att älskling skulle åka den bussen, som han alltid gjorde förut. Men nej :/
Så går det när  CS finns!!
 Så jag har gått och saknat han hela dagen, har inte ens sett han ..

Är det fler än jag som känner sig jävligt nere? Är det för att det är mörkt och grått och allmänt dystert?
 Som vi sa i skolan "Man blir, man blir.. DEPRIMERAD!" .

Btw så ska jag och Anna starta ett eget företag :D, Vi ska blir massörer :) och Denise ska sköta pengarna ;) För vi har insett att jobba som sjuksköterska inte ger några pengar .. Så vi litar på våra händer, haha.. Det blir säkert bra någon gång!

Och på lördag så ska jag och Denise hem till Anna och laga mat och kolla på film och bara vara! Det ska bli kul, att träffas även utanför skolan. Och såklart, Öppet hus på lördag med. Från 10-14 ska vi vara i skolan, GÄÄÄÄSP!!  Men vi har fått fina tröjor :D Vita V-ringade med ett rött kors på vänster sida och så står det OP med svart på ryggen!

Jag är verkligen inte bra på att skriva bloggar, haha.. Ha tålamod eller läs dom inte!!
Nu ska jag inte skeriva mer, slut på tankar, om man ens kan kalla det så!

Solong..

2006-11-14 @ 17:42:24 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Erica,

"Lita på våra händer"
Haha, en typisk my kommentar ;).

2006-11-14 @ 18:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback