Torsdag.

Imorse ville jag verkligen inte gå upp ur sängen. Det var alldeles mörkt i rummet, helt varmt under täcket. Jag var jättetrött, ville bara fortsätta sova. Men nej, det fick jag inte. Så jag gick motvilligt upp..
 Gjorde det jag skulle i slowmotion, sen gick jag ut och mötte älsklingen och så gick vi till bussen. Idag var det riktigt kallt ute med, fyfan!

På bussen var det varmt, och jag satt och tänkte massa. Var inte riktigt "där".. Var jättemegamassanervös.
Tredje lektionen var svenska och vi REDOVISADE, en av dom saker jag hatar mest. Det är riktigt leeskigt, jag är livrädd för det. Som tur är var vi bara halv klass, och jag var sist upp där.. Jag var så nervös att jag höll på börja böla, och jag kunde inte sluta skaka. Men det gick endå bra, i hela FYRA MINUTER var jag där framme och pratade om American History X. Jag fick G+ :), jag är jättenöjd, jag klarade det :D Riktigt stolt över mig själv är jag!

Efter skolan åkte jag och Antonia ner i centrum, jag köpte strumpbyxor och benvärmare, alltid bra att ha, så man kan ha kjol även när det är Istid.. Sen åkte vi hem. Och jag la mig framför tvn. Sen åt jag och nui sitter jag här några timmar senare! Jag lyssnar på Slipknot och har ont i magen :/ , mensvärk! Fifan..
Jag funderar på att kanse gå ut ett tag, orkar inte sitta inne, blir så långtråkigt. Men endå .. det är så KALLT!
 
Ikväll är det INGENTING på tv. fan..
Får läsa klart min bok Tillsammans är man mindre ensam, inte så långt kvar av den. Den är jättebra, jättefin och söt, men endå sorlig! Jag har ingenting att plugga heller, såå hevlars skönt :)

nä nu ska jag försöka hitta på något att göra, kanske kolla igenom massa gamla saker?!

Jag spelade nyss lite playstation, men dog bara :( Det var inte kul!!
Jag har jättemassamega tråkigt! Vad ska jag göra?
Jag vill träffa älskling, men jag orkar ärligt inte. Jag är inte på humör, jag känner mig så äcklig och tråkig. HAr mensvärk och är jättetrött .. Men ska ringa han lite senare! Han pluggar antingen elelr så spelar han! ..

Kanske ska se på film? Hmm..
2006-11-09 @ 18:21:03 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback