15/9

Idag skulle du fyllt 33 år :/. 9 år av stor saknad och även en hel del sorg! Jag saknar dig så otroligt mycket. du var min Hjälte och det kommer aldrig att ändras. Du var den jag såg upp till mest av alla på jorden!
    Nu är det bara minnena av dig som lever kvar. Och dom är underbara! Idag var första gången jag kunde prata om dig utan att börja gråta. Förut har jag inte ens kunnat nämna ditt namn innan tårarna är där. Men idag var en stor dag på det sättet. Det gör inte lika ont längre. Jag är stolt över att ha dig som Farbror, du är den bästa! Titta, jag pratar fortfarande som om du finns! Och för mig, så gör du det! Du kommer aldrig riktigt dö.. Du är och förblir min Ängel . Grattis .. Du finns i mitt hjärta.
Nu och för alltid! <3
2006-09-15 @ 23:52:36 Texter Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback