Trauma.

Idag så åkte jag, Erica och Antonia in till stan (Sthlm).. När vi satt på tåget så började dom plötsligt tuta massa och sen kom en smäll och sen hörde man kraset när skelletet krossades och sedan hörde man när ÄLGEN åkte in under tåget. Det var riktigt läskigt, först trodde vi att tåget spårade ur.. Men det såg vi att vi inte gjorde. Och så sa dom i högtalarna att vi hade kört på en älg! Det var läskigt :/. Kan fortfarande höra kraset.. Tåg är leeeskiga, och det är alkisar med :S.

Sen shoppade vi :). Jag köpte 3 tjocktröjor och 1 kavaj :).
Så blev jag skrämd med. Av att någon petade på mig och sa "peta på!". så jag vände mig om och där stod Mirrä och Corrä ;). hah, det var töfft :p. Lite läskigt det med! Att bara träffa dom sådär.. Men kul var det :), dom är snällisar och sötisar!

Såg också några från Idol.. Johan, Cissi och Sara :p. Dom är ju massa mindre IRL ;P..

Nu på kvällen har jag vart med Älskling :). Vi såg på film, Torkel i knipa ;P. Sen mysade vi! Jag är så jävla kär! "Snövit och hennes prins!" <3 Jag älskar dig älskling så jävla massa mycket <33333333
2006-09-30 @ 23:07:28 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback