24 augusti

Godmorgon!

Tidigt uppe idag även fast jag börjar halv 10.
men orkar inte stressa som hela förra året gick ut på på mornarna.

Jag har inte Matte B, därför har jag sovmorgon, såå skönt!
Idag har vi Geriatrik (2 timmar!!) = Booooring!. Sen har vi medicinsk grundkurs, även den i två timmar men det kommer nog vara intressant, hoppas jag! Vi har alla höga förväntingar på den kursen.
Sen sist har vi omvårdnad och direkt efter så åker jag till jobbet!

Idag har jag och Mattias varit tillsammans 14 månader <3
Jag älskar dig!!

Är hemma igen halv 9-9 ikväll och skriver mer då!
Ha det så bra idag :)

Tjingeling
2007-08-24 @ 07:38:52 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: linn

jag har inte heller matte B, skööönt å slippa...LÄTT :) :) :)

2007-08-24 @ 17:06:00
URL: http://linnwright.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback