5 dagars ledighet!

Idag sa min chef att jag kan vara ledig imorgon också. Så nästa gång jag jobbar är på fredag!
Men veckan efter denna som kommer blir det jobb varje dag och veckan efter dess börjar skolan!
Börjar kännas som slutspurten på sommaren nu, även fast jag inte tycker att sommaren ens börjar.

Idag var det kul på jobbet! Jag och Fabian (en ny kille) pratade massa om lite allt möjligt, han är jättesnäll och rolig och bara två år äldre än mig så det är kul att ha en mer jämngammal att prata med! :)

Nu sitter jag här och äter Fruxo och lyssnar på Ronan Keating! Just nu är det If tomorrow never comes. Den är så fin, en riktigt klassiker tycker jag.

Skulle vilja se en film.
Men brorsorna sitter där ute och ser på tv. Och där nere ligger mamma och pappa!
Så får se om jag kan jaga bort brorsorna! höhö
2007-08-04 @ 22:07:16 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback