6 augusti

Godmorgon!

Vi har inte kommit ut på sjön än som kanske märks :p, men när klockan var 9-10 och vi skulle åka så var vädret ingen höjdare, det var molnigt och nästan grått. Men nu lyser solen starkt igen och med en alldeles blå himmel som sällskap. Så nu ska de andra åka ut, men jag tappade lusten. Jag vet inte varför, jo för att det inte var fint först och då somnade jag om igen och nu är jag trött och vill bara ta det lugnt. Inte sätta mig i en båt och gungeligunga, jag blir så sjösjuk jämt :p. Och de ska typ åka nu och jag vill gärna duscha och äta frukost utan att behöva stressa, så jag struntar i det denna gång och solar på altanen istället.

Aja, nog om det.
Nu ska jag äta frukost!
2007-08-06 @ 10:37:12 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback