8 augusti

Godmorgon Sverige, Europa & Världen!

Fast så många läser inte min blogg. Men det är väl en god morgon för dem med! De som har samma tid vill säga.
Anyways.. Jag mår så äckligt illa. Kommer inte kunna äta frukost på ett tag iallafall.  Så jag får göra allt bakvänt.
Jag brukar alltid börja med att äta frukost och se på tv. Efter det går jag och duschar och klär på mig och så. Men nu får det bli duschen först och sedan lite dator eller tv, och sedan frukost! Menmen, det får de med!

Vädret är inte fint idag, just nu regnar det. Det duggar, men regn är regn. Och regn betyder DÅLIGT VÄDER!
Varför kunde inte det fina sommarvädret hålla i sig längre än 3 dagar? Jag var så lycklig, det var sommar.

Det blir inget Nicksta idag iallafall, så det blir antingen hem hit eller till Erica.
Måste prata med alla först. Aja, orkar inte tänka på det riktigt än.

Nu blir det duschen sedan får vi se!
Tjingeling så länge.
2007-08-08 @ 10:13:53 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback