Alvedon - Totalt jäkla värdelöst!

Vid tvåtiden idag så tog jag två alvedon och igen vid halv åtta tog jag två till, men inte fan hjälper det.
Jag blir besviken, de fungerar aldrig! Inte vid feber, inte vid mensvärk. De hjälper väl inte ens mot myggstick!
Det är nog det klenaste jäkla "smärtstillande" medel som uppfunnits. De är väl bra till små barn.
Men jag hatar dem och Ipren tål jag inte, så kan inte ta det heller.

Men förhoppningsvis får jag något starkare imorgon.

image560

Jag är förövrigt ledig imorgon :), min chef tyckte att jag skulle vara hemma och vila ryggen, han såg hur ont jag hade!   Jag älskar mina "medarbetare", de är så otroligt snälla och bryr sig verkligen! Jag stortrivs på jobbet.

Nu har jag läst ut isprinsessan  och den var hur bra som helst!
Rekomenderar verkligen den!

Jag ska alldeles strax stänga av och lägga mig platt på sängen och läsa en ny bok, mamma rekomenderade Män som hatar kvinnor av Stig Larsson. Så får se vad det är för något!

Aja, förlåt för alla inlägg om min förbannade rygg.
Imorgon hoppas jag på mer positiva inlägg.

Ha det bra allihopa! :)

<3
2007-08-15 @ 22:14:54 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback