Åter sommar i vår härliga stad

Godmorgon!

Känns som att jag nyss gått och lagt mig, det gjorde jag vid halv 3 och så låg ´jag och läste till 3 :S, stupido.
När jag vet att jag ska gå upp tidigt för att inte sova bort dagen. Ska träffa Anna idag och sola och bada on the beach ;D.

Bloggen fungerade inte för mig igårkväll, fler som hade det problemet?
Kunde inte skriva inlägg eller kommentera andra inlägg, ganska ireterande när jag verkligen ville.
Menmen, nu fungerar det iallafall!

Ska alldeles strax äta frukost och slänga in lite kläder i tvättmaskinen, tar min chans nu när familjen är borta. För vanligtvis går maskinen varm varje dag. Hur kan det bli så mycket kläder? Visserligen är det 4 personers kläder som tvättas då. Och med tanke på hur mycket kläder jag som ensam använder (under en dag) så kan man ju förstå.

De åkte förövrigt imorse vid åtta. Så nu är jag och Matte (största lillebror) hemma själva i tre dagar.
Det kommer gå prima sörni. Vi har fått pengar till mat och så..

Ajja, nu har jag babblat på tillräckligt.
Skriver senare om min sköööna dag på beachen ;)
2007-08-07 @ 09:58:05 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback