Bara en dag kvar.

Godmorgon där ute!

Idag är jag uppe tidigt, gick upp redan klockan nio!
Jag var så helvetes kissnödig, trodde hela magen skulle explodera och ändå var jag uppe vid fem och kissade :S. Aja, jag kissar hela tiden, så är det bara!

Jaha, imorgon börjar skolan igen!
Det här lovet har gått så otroligt fort, har knappt hunnit med. Jag har inte känt en enda dag att det är lov, så det är ju lite trist, menmen. Får ta igen det nästa sommar! :)

Så, vad ska jag göra idag?
Måste ju göra något kul såhär sista dagen.
Får se vad det blir! Något kul ska vi allt få ihop.

Vädret är fint det med :D, så kanske blir det beachen?
Äh. får se, jag tycker inte att det verkar vara så jättevarmt.
Ska ut och känna, haha.

Nu blir det frukost innan magen imploderar! ;)

Tjingeling

2007-08-20 @ 09:26:09 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Erica,

Imploderar ;)

2007-08-20 @ 12:15:47
URL: http://donotpanic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback