Dagens inspiration!

image627
{Bild: Tagen av Erica själv. "Lånade" den!}

Erica, en av mina bästa vänner får blir dagens inspiration!
Hon är så duktig hon. På massor, men det som inspirerade mig är att hon nu är duktig och går ute på morgonen innan frukost. Något som jag alltid velat ta tag i men som aldrig blivit av.   Hon fick mig idag att känna att Nu jävlar!
Så på fredag börjar mitt nya liv!  Och det ska jag klara!  Det lovar jag mig själv och er!!

Erica, du betyder otroligt mycket. Du är en sån underbar människa! <3
2007-08-29 @ 22:03:08 Betydelsefullt Permalink

Kommentarer

Postat av: Julia

Svar: Haha ja, dom var väldigt populära! Men så söta :)
Okej, men bättre sent än aldrig, som sagt. Den är ju faktiskt rätt fin.
När började ni skolan? Vi började på torsdagen så att .. :P
Kram

2007-08-29 @ 22:27:08
URL: http://juwlig.blogg.se
Postat av: Erica,

Naw så gulligt skrivet My :).
Du betyder mycket för mig med <3<3 :).
Kul att du blev medlem på jogg.se,
det är verkligen toppen, man känner sig peppad för att gå ut eftersom att man blir så nöjd när man sedan skriver i det i träningsdagboken ;).
Vi kan ju alltid gå tillsammans :) inte på mornarna kanske eftersom du bor en bit ifrån, men på eftermiddagen, eller springa :). Det löser sig nog ;).
och jag vet att du kommer att klara vad som helst när du väl bestämt dig :)

2007-08-29 @ 23:01:54
URL: http://donotpanic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback