Det är ett stort lugn att bara ligga där med musik man tycker om i öronen.

Igårkväll när jag skulle sova kom jag och tänka på en sak!
Jag tycker om att ligga på sängen i mörkret och lyssna på i-poden. Antingen blundar jag eller så kollar jag upp mot taket. Det är befriande på något sätt, bara låta tankarna sväva fritt. Det är ett stort lugn att bara ligga där med musik man tycker om i öronen. Jag ligger bara där och tänker, ibland sjunger jag tyst med i låtarna och ibland fäller jag en tår eller två.

Men jag älskar det!
Det är mitt sätt att komma bort från allt en stund tills drömmarna tar över och jag vaknar upp till ännu en dag.

2007-08-21 @ 08:59:23 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback