Fan så jag hatar politik och alla dessa jäkla organisationer!

Hallå!

Kort dag idag. Kändes lite onödigt att ens komma till skolan.
Hade ju bara två lektioner som gick snabbt båda två.
Samhälle hade jag mer än gärna sluppit. Fan så jag hatar politik och alla dessa jäkla organisationer!
Kan de inte bara hålla sina saker för sig själva så att vi slipper läsa och arbeta om dem? Gash..
Man kan inte tycka om allt helt enkelt! Jag tycker iallafall att det borde vara en valbar kurs.

Senare idag så blir det träff med Erica och Antonia. Det var ett tag sedan vi träffades bara vi 3.

Nu ska jag se lite tv, känns som det var en evighet sen sist men det var de säker inte!

Tjingeling

2007-08-29 @ 15:44:12 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: ebba

Tack, tack. Men just nu känns så himla mycket jobbigt..

2007-08-29 @ 16:23:42
URL: http://www.omebba.blogg.se
Postat av: amanda

äh, det är nödvändigt så det är bara att hålla ut!

2007-08-29 @ 20:59:33
URL: http://aliqua.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback