Gamla dagboksinlägg

Jag sitter här i min ensamhet och läser gamla dagböcker, hittade en som jag började skriva i 1997 då jag var 7 år. Så kul att läsa! Man var ju så liten och blåögd. Haha! då visste man inte hur falsk och jobbig världen är, en himla tur det.

Lite jag skrev:

"Om tre väkor fyler jag åta år och tie över elva så ska jag till tandläkan prisis den dan jag fyler år." -1998

"I moron ska vi åka till norland och de ska bli rolit och vi ska såva på hotel i sönsval." - 1998

"Hej dagbok. I augusti så började vi i 3:an Och idag fick jag 5 räkneboken. och jag är kär i Marcus." - 13/9-99   (här har jag lärt mig skriva med stor bokstav och punkt ser jag ;P)

"Idag gjorde jag slut med Marcus! Nu är jag kär i Timmy." - 30/10-01   (Haha man var farlig bland killarna, gjorde slut och blev kär hej vilt.)

Det här var de roligaste jag hittade, hehe.
Sedan finns det från senast 2004! De är inte så roliga att läsa, väcker massa minnen.
Det gör ont att läsa och se hur liten och dum man var. Hur sårad och olyckligt kär jag var, hur jag inte kunde glömma honom. Fy. Men det är ändå skönt att läsa det och förstå hur man vuxit som människa av allt som hänt!
Det står även lite om min farbror, hur jag kände då. Smärta i mitt hjärta kan jag tala om!
2007-08-16 @ 21:42:43 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: julia igen

Mojsan, Äpplen: Hm om det är någon som bakar här i familjen så är det nog han :)
Haha ja men det var ändå sjuuuukt mycket, jag har ser jag nu skrivit 301 inlägg!
Designen: Okej .. exakt hur ska jag förklara? Har du möjligtvis någon msn så skulle det underlätta otrooooligt!
Ja gör det, dom är som sagt fina :)

2007-08-16 @ 21:43:12
URL: http://juwlig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback