Grattis Farmor <3

Godkväll!

Jag är nästan precis hemkommen från lite kalas.
Vi åt som sagt ute på en restaurang. Den närmsta släkten på 24 pers.
Man kunde välja på någon fiskrätt (rödspätta kanske det var?!) och en kötträtt med potatis. Jag åt kötträtten som var jättegod!      Det var jättetrevligt. Jag satt vid samma bord som min familj, lite kusin och deras flickvänner och så farmor - Födelsedagsbarnet herself!   Det blev mycket prat om skola och allt möjligt! :)
Jag tycker verkligen om min släkt!

Lilla Melker bebisen som nu är 10 månader har börjat gå!
så han gick runt där. Ser helt galet ut när en liten bebis går runt sådär! Men åh så sööt han är, världen gosigaste bebis! Han skulle bara gå runt hela tiden :)

Jag mår bra, jag är lycklig :)


<3
2007-08-28 @ 22:15:53 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback