Haha vilken kaos

Kvällen på jobbet blev bättre än väntat trots att jag mådde/mår som jag gör.
Vi var fem personal vilket är liite mycket, med tanke på att det inte alltid fanns något att göra.
Men efter 6 kom typ hela nynäs in. Då var det skönt att vara så många.
Jag stod endast i kassan hela kvällen! Slapp springa som en gnu.
Det var kul :), två nya var där idag. Eller jag har inte jobbat samtidigt som någon av dem förrän idag.
aja, nog om det. Ni vill säkert inte höra om mina jobbkvällar! :p

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, det får ingenting på tv.
Kanske sätter på en film. Eller ringer älsklingen. Fast han skulle ringa.
Aaah, får se, haha!

Vad hittar ni på ikväll?
2007-08-03 @ 21:21:39 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback