Home sweet home

Nu har jag precis ätit middag (sent jag vet.) Men finns ingen tid innan!
Det gick jättebra på jobbet trots att det inte finns någon luft i denna värld. Så jäkla fuktigt och kvavt. Vi smälter bort här!  

Jag har tydligen Ischias.. Låter jäkla bra, jag är fan bara 17 år.
Min rygg är helt cp just nu. Kom knappt upp ur soffan.. D

"Ischias ger smärta som strålar ut från nedre delen av ryggen och fortsätter ut i benet, ibland ända ned i foten. Du kan delvis förlora känseln eller få kramp i det område som drabbas.
Det gör mer ont vid hosta, nysning eller om du försöker böja ryggen."

Jag läste lite nu. Jag har den sorten som kallas "falsk ischias". Då kommer smärtorna periodvis och beror till störst del på överbelastningar. Och det stämmer bra. Jag överbelastar ryggen ofta.
Men ont som satan gär det iallafall.

Jaja..
Imorgon är jag ledig för att sedan jobba varje dag tills nästa måndag.
På onsdag jobbar jag dubbelpass. Alltså 11-14 och sedan 17-20.
Jobbet är roligare nu :). Jag känner mig mer som en av dem nu! Känns riktigt bra, och med tanke på de pengar jag får i sluter av månaden gör inte saken värre direkt ;). Höhöh..

Nu ska jag kolla på the holiday!

image535

2007-08-12 @ 21:57:46 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback