Idag har jag lidit av Blogg-abstinens.

Hej på er!

Idag har jag lidit av Blogg-abstinens.
Jag kunde inte skriva något imorse för internet hade dött. Det regnade, åskade & blixtrade nämligen.
Telefonerna och internet var helt dött, men nu fungerar det igen :).
Men fan så det åskade, jag hoppade högt flera gånger! Det är ändå mysigt, men inte när man vet att man ska gå till bussen ett tag senare. Men som tur var så lättade det upp lite tills det var dags för mig att gå.

Iallafall, jag började 12.45 idag. Vi "minglade" i grupper med ettorna och treorna.
Jag tycker sånt är skittråkigt! Bläääh.
Vi fick också våra skåp. De står på nästan samma ställe som förra året. Jag som ville ha lååångt ifrån för lite omväxling! Haha. Men man kan inte få allt här i livet.

Imorgon börjar schemat, så börjar 09.25 med engelska!
Det blir nog jättebra!
 
Så det var lite om min dag!
Återkommer senare!
Tjingeling
2007-08-22 @ 16:35:20 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: amanda

här har vädret varit helt okej faktiskt :)

2007-08-22 @ 17:11:50
URL: http://aliqua.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback