Jag är faktiskt två år äldre

För några dagar sedan när jag var med familjen nere i hamnen, så gick jag bredvid brorsan Mattias och då kommer det fram en ganska nyfunnen vän (bekant) och börjar prata med mig:

Hon: Jag visste inte att du har en storebror! Du har ju alltid sagt att du har två småbröder?!
Jag: Han är min lillebror, 2 år yngre faktiskt.
Hon: Oj! Han ser ut att vara äldre än dig! Inget illa menat.
Jag: Nej jag förstår, jag får ofta höra det!
Hon: Hehe, ja nu måste jag gå!  Hejdå!
Jag: Hejdå! 

Undra hur många gånger jag kommer få höra det, att han ser ut att vara min storebror!
Haha, jag tycker det är lite småkul!

2007-08-20 @ 17:40:57 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback