jag är något grymt förvirrad och tankspridd

Jag måste bara tala om att jag är något grymt förvirrad och tankspridd. Jag kom nyss på mig själv med att kolla ut genom fönstret , jag sitter bara och tänker. Egentligen inte på något speciellt. Men ibland kryper det fram lite jobbiga tankar, men jag gissar att även de behöver tänkas på ibland.
 
Jag vet just nu inte vad jag vill, med allt. Med mitt liv!
Det visar sig väl till skolan börjar mer. Jag vet inte, men jag hoppas det.

Det enda som jag verkligen ser fram emot nu är 18-årsdagen såklart som inte är föräns i april (tyvärr!) och sen utlandsresan nästa år. Det håller mitt humör uppe något oerhört :)
Känns så sjukt bra att ha något att se fram imot så pass mycket som jag gör! Jag känner en lycklighetskänsla sprida sig i hela kroppen när jag tänker på hur underbart det kommer bli! sol & bad hela dagarna och en hel del shopping och sen paaaarty på kvällarna! Ååååh, vad jag längtar.
Jag kommer skriva mycket om det innan och efter, så stå ut ;).

Jag vill bara att allt ska klarna upp snart.
Så jag slipper gå runt och vara osäker. På mina känslor, på vad jag vill.
På allt i stort sett..

Men förutom detta så är livet bra :) (ja, bortsett från trasig rygg)
Jag börjar faktiskt äntligen att "hitta" mig själv.Den här sommaren har varit så otroligt givande för min del.
 Jag känner mig mognare och mer erfaren än innan sommaren.
Jag är iallafall mycket mer självständig ! Jag klarar mig hur bra som helst på egen hand!
Men ändå är det skönt med tryggheten av en annan! Men som mamma sa "Människor kommer och går. Förlorar du en så hittar du en bättre runt hörnet."

Nog tjötat, ska försöka hitta något på tv!

Tjingeling

Mojsan
2007-08-17 @ 18:09:45 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: ebba

Jag veeet! Måste bara ha en. :)

2007-08-17 @ 18:16:52
URL: http://www.omebba.blogg.se
Postat av: huge

Hej !
Var rädd om din mamma hon verkar vara en klok mamma kram

2007-08-17 @ 20:02:14
Postat av: mojsan

svar till huge:
Ja, hon är bäst :)

2007-08-18 @ 10:18:02
URL: http://axeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback