Jag har en teori

Hej hej!

Det är dåligt med bloggandet nu när skolan finns igen!
Imorse hann jag verkligen inte. Sen efter skolan så åkte jag till Haninge med älsklingen en sväng. Jag köpte skrivblock för de här i Nynäs var slut och fula! Haha, jag är lite smått kräsen när det gäller saker (i stort sett allt!)
Men jag hittade iallafall  tillslut på Ö&B! 7 kr/styck. Som hittat!


Jag tror att jag börjar bli sjuk.
Har haft ont i halsen och huvudet några dagar nu och är alldeles kall om händerna, vilket jag aldrig är längre.
Det blir ofta så när skolan börjar igen. Inte så konstigt kanske. Man är "ren" hela sommaren, träffar inte allt för många och sen när skolan börjar igen så PANG! kommer alla bakterier från alla håll. Det är iallafall min teori!
Eller vad tror ni? Låter det inte ganska bra?
2007-08-23 @ 20:18:47 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Paula

Så har min mamma sagt i alla tider; Nu när ni börjar skolan, barn, så måste ni äta mycket vitaminer så ni inte blir sjuka!
så visst är din teori sann (för min mamma brukar har rätt) X)

2007-08-24 @ 20:43:43
URL: http://helgonet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback