Lista!

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
- Ja absolut <3

2. Har du sett din bästa vän gråta?
- Har inte bara en bästa vän, men ja en av dem.

3. Vilka vitaminer tog du när du var liten?
- Öh..

4. Vad åt du senast?
- En polkagrisstång med päronsmak.

5. Har du fått någon komplimang idag?
- Ja :)

6. Har du varit med i en rättegång?
- Nä, men sett en.

7. Är du polare med grannarna?
- Nja inte direkt

8. Vilka språk pratar din mamma?
- Svenska?!

9. Vilka länder har du bott i?
- Bara Sverige

10. Senaste piercingen?
- Ingen

11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
- Kan inte ens komma ihåg det :S

12. Gay?
- Nepp

13. Har du däckat/spytt för att du druckit?
- Ja, men inte spytt.

14. Har du äggat någon?
- Nä jag är snäll!

15. Har du täckt någons hus med toalettpapper?
- Nej men min farbrors sovrum när han hade gift sig utan att berätta för någon :O

16. suger det här?
- Jag tycker om listor :D

17. Har du varit på stranden?
- Ja!

18. Har du haft en stalker?
- Nepp

19. Minns du dina/din musiklärares namn?
-  Ja det gör jag

20. Hur bra är din syn?
- Haha lite mindre bra.

21. Har du varit på ett party?
- Ja.

22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
- Nej tack jag vill leva

23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
- Vilken av dem?

24. Har du varit utomlands?
- Ja

25. Har du sett din bästa vän naken?
- Ja? Idrotten typ

26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
- Min kusins! :)

27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
- Ja

28. Var är dina syskon just nu?
- I sina rum

29. Vad var den senaste drömmen som du minns?
- Jag pratade med min kusin

30. Vem ringde dig senast?
- Ronja :)

31. Vilken tid gick du upp imorse?
- 11 typ.

32. Vad ska du göra i helgen?
- Jobba och träffa kompisar!

33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
- "Jag älskar dig med! Hoppas det fungerar som det ska nu.."

34. När var du riktigt sjuk senast?
- I november typ

35. Vem är den senaste kändisen du tog på?
- Öh.. vet inte!

36. Vad finns i din bakficka?
- Ingenting

37. Har du färglinser?
- Nej

38. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
- Läste tror jag

39. Vad är det första du gör på morgonen?
- Kissar

40. Vad ska du göra efter det här?
- skriva ett blogginlägg..
2007-08-10 @ 23:51:44 Listor & Utmaningar Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback