Listor är skoj

Prison Break eller Lost: Prison break då.
Ute- eller hemmakväll: Gillar båda.. Men kanske utekvällar med trevligt folk :)
Salt eller surt: Surt
Lyx eller budget: Lyx
Sommar eller vinter: Sommar
När är du Född: 900402
Vad har du på dig en ledig dag hemma: Mjukisbyxor och något linne eller t-shirt
Favoritresturang: Öh.. vet faktiskt inte.
Favoritfilm: Moulin Rouge!
Drömväska: En från luis vuitton som jag såg i Paris .
Har du barn: Not yet.
Födelseort: Uppväxt här i nynäshamn
Smeknamn: Mya, Mysan, Mojsan, Majlan, Mojsy, Matay.  Mitt riktiga namn nämns sällan :p
Favoritfärg: Rosa
Drömprins: Mattias älskling <3
Har du varit kär: Ja
Favoritlåt : Måste man veta det? :p
Maträtt: Kyckling, ris och currysås <333
FavoritResemål: Carribean! :D
Favoritblomma: Rosa rosor
Tycker inte om: Att det ska vara så svårt att stå emot onyttigheter.
Senaste sjukhusvistelse:I våras någon gång.
Favoritdricka: cola!
Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: Vitt
Vad gör du när du är uttråkad: Dator eller tv. annars gnäller om hur tråkigt jag har så de runt omkring mig blir galna. (Men då får jag kul igen!)
Missbruk: Godis?
Vän som bor längst från dig: Oskar
Vad retar du dig mest på: dessa regniga dagar som varit i sommar
Nagellack: "Genomskinligt"
Husdjur: räknas brorsorna?
Skostorlek: 39
Syskon: småbröderna Mattias & Manne
Favoritpålägg: Skinka
Om du var tvungen att skänka bort 25 000 till välgörenhet vem skulle få dina pengar: Rädda Barnen.
Vilket är det vackraste ordet: snömuffin! <3   (älsklingens ord till mig)
Bästa bok du läst: Pojken som kallades det
Är du Internetberoende: Japp! sorgligt..
Favoritparfym: öh.. det vet jag faktiskt inte.
Gillar du snö: Njaa.. när det är mycket och inte bara slask som det oftast är här.
När köpte du något åt dig själv sist: igår!
Vilken är din bästa egenskap: Snäll!  (ibland kanske för snäll.)
Senaste pojkvännen: Nuvarande Mattias!
Vilken film såg du på bio senast: nya Harry Potter
Senaste köpta skiva: BWO ;)
Favoritgodis: surt och gele
Studier eller jobb: båda.
Bästa kompis: Anna, Antonia & Erica
Innerstad eller liten ort: Storstad :D
Favoritbloggar: Har några stycken.
Nytt eller vintage: Nytt!
2007-08-14 @ 17:31:39 Listor & Utmaningar Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback