Lite smått groggy

Nu är jag hemma igen 3 timmar och ett recept senare.
Det enda läkaren sa var "Gör det ont när du rör dig?"  SOM FAN ATT DET GÖR! Fick jag lust att skrika till svar.
Sen fick jag böja mig framåt och bakåt och åt sidorna, vilket fick ryggen att skrika i smärta.  Efter det sa han "jag ska bara hämta recept på din medicin." Så då fick jag sitta och vänta, igen.   Sen kom han tillbaka och berättade lite om medicinen. Den ena är antiflammatorisk och den andra är muskelavslappnande. De ska kombineras 2-3 gånger dagligen och samtidigt behöver jag tydligen även sjukgymnastik. Sedan var det klart! Men, jag fattade egentligen ingenting av det han sa :S.
Om jag nu behöver sjukgymnastik, ska jag inte få någon remiss då? eller skickas det hem?
Han var konstig! Gå inte till honom, haha.

Men nu kanske det blir bättre iallafall :)
Jag har tagit tabletter nu och börjar bli lite seg i hvudet som man kunde bli av den ena!

Jag försöker även få tag på min chef för att säga att jag troligtvis inte kommer kunna jobba imorgon.
Det verkar vara fullt upp där eftersom han inte svarar, men förhoppningsvis ringer han upp.

Aja, nu ska jag snart träffa älsklingen <3
Idag är det precis ett år sedan jag sov hos honom första gången, haha onödig fakta jag vet! ;)
2007-08-16 @ 13:04:47 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback