när den väl kommer så vill den inte försvinna...

Hallojsan!

Som ni kanske ser så är designen på bloggen lite annan än tidigare och detta tack vare Erica, taack :D
Känns liite mer personlig än tidigare. Bilden är på mig och min lillebror!


Nu börjar det verkligen bli höst, svinkallt ute! Brrrr..
Min vinterjacka finns att hämta på posten nu, haha.
Nej ska inte börja med den än! Men det skulle fan behövas.

Det är sjukt hur vädret ändras. I helgen var det sol och varmt. Nu är det svinkallt, men fortfarande sol.
Men det är HÖST!  snart kommer väl snön också..
eller förresten. ingen risk. Här i lilla Nynäs vill snön aldrig komma! Och när den väl kommer så vill den inte försvinna...

2007-08-29 @ 21:58:04 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Erica,

Snön kommer aldrig - men så en dag är den bara där och man har inte ett skit att ta på sig:P
Kul att du hittat en jacka i alla fall, jag skulle verkligen behöva en höstjacka:P

2007-08-29 @ 22:58:41
URL: http://donotpanic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback