Nästa pizzabagare

Idag på jobbet var Manne (lillebror) med ett tag.
Han fick först äta en pizza, sedan följde han med mig och kollade hur man gjorde med diskmaskinen. Efter dess fick han försöka vika pizzakartongerna och det tyckte han var jättekul och han var duktig! :)
Fabian hjälpte glatt till, han var jättesnäll mot honom :). 
Ingen får vara dum mot min lillfjant inte !!  Han hade iallafall tyckt att det var jättekul att få vara med lite :)

Jag har förövrigt haft riktigt kul idag, satt och pratade massa med Fabian om allt möjligt!
Som jag sagt tidigare är det jätteskönt att ha en mer jämnårig även fast han är 3 år äldre. Men vi har mer att prata om ändå!

Nu ska jag se om det går någon film!
Känner för att slänga mig i soffan och bara slappa hela kvällen..
Fast egentligen vill jag ju träffa älskpälsk, men det blev inget idag även fast han är hemma!
Menmen.. så är det!

Tjingeling på er
2007-08-11 @ 20:49:33 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback