Puh..

Nu är jag inne igen efter ca 4 timmar ute i solen.
Det känns kan jag säga, är alldeles seg i huvudet och så är jag supervarm!
Men skönt har det varit och bra för brännan ;)

Jag tycker om att ligga ute och läsa en bra bok medans man solar!
Just nu läger jag Isprinsessan.
Självmord eller mord? Det är frågan som många går runt och bär på. Vem ska lösa fallet och vem ligger egentligen bakom allt? Allt fler människor dras in i det ju längre tiden går. Vare sig de vill eller ej.
Den är väldigt bra och spännande. Man vill läsa fort fort för att få reda på vad det är som egentligen hänt och vem som ligger bakom det! Man har ju sina aningar när man läser. Jag rekomenderar er att läsa den!

image469
2007-08-06 @ 15:50:57 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback