ryggen pajjade helt och hållet

Hej på er!

Jag jobbade bara 11-13. Tiden bara rusade iväg, jag kom och jag gick. Ska tillbaka klockan 17 igen!

På vägen hem så kollade jag efter present till älsko, men hittade ingenting här i lilla Nynäs. Får ta och åka in till farsta eller sthlm imorgon om det inte är jättefint väder!
Är det någon av er som har något tips vad jag kan köpa? Jag har verkligen idétorka.

När jag cyklade hem så pajjade min rygg helt och hållet.
Jag tog i upp för en backe och PANG! Där small ryggen.  Benen låste sig så det var bara att hoppa av cykeln och plågsamt vandra hemmåt. Fyfan. Jag kan knappt röra mig!   Jag vet inte hur det ska gå på jobbet ikväll, men dit måste jag! Får bita ihop och brista ut i gråt när jag kommer hem igen.
Sist jag hade såhär ont var när jag fick en spricka i ryggkota. då trodde jag att jag skulle dö, helt seriöst.
Och det här är nästan lika smärtsam!
Den värsta mensvärk jag haft är skönt jämfört med denna smärta. Och jag har haft dödliga mensvärkar. Fy helvete.

Ska lägga mig på sängen och läsa!

Ha det bra !
 
2007-08-15 @ 14:23:36 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback