Skola imorgon!!

Gaaah.. jag skrev ett inlägg men det försvann! Ah, vad jag blir galen på sånt!
Jag gör ett nytt försök och ett något nerkortat inlägg.

Jag ska alldeles strax slänga mig i säng!
Måste gå och lägga mig tidigt imorgon för att orka upp! Börjar visserligen inte förrän elva, men bussen går härifrån 10.12- Fattar inte att det kan ta 30 minuter att åka buss . Skolan ligger ju för fan i samma stad. Menmen, det åker omvägar så är det bara!

Såhär ser mitt schema ut för tillfället, men nästa vecka kan det se helt annorlunda ut. Det lärde vi oss från förra året! Men jag tycker det verkar prima! ;)

image595

Jag börjar känna mig lite smånervös, men så är det alltid dagen innan skolan börjar!
Det ska bli så kul att träffa alla igen. Det är faktiskt första gången jag känner så inför en skolstart.
Jag har aldrig längtat till att börja igen, men nu gör jag. Min klass är så himla underbar!
Mashram, imorgon ses vi och då ska vi äga skolan igen ;) <3


Sov gott!


Mojsan
2007-08-20 @ 22:05:46 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback