sov du trötta människa

Pojkvän ringde inte.
Han var för trött och hade ingen lust då.
Men.. Inte förvånad.

Aja.
Ni måste tro att han är en hur dålig pojkvän som helst.
Men det är de dåliga grejerna som jag stör mig på (såklart) och därför skriver oftast om de.
så därför låter det nog så. Jag blir bara så ledsen och besviken.
Men han är bra, det är han. Och jag älskar honom förbannat mycket.

Men jag är bättre!

Nu ska jag gå och sova.
Andra gången innan 12 denna sommar ;).
Men jag är helt slut i skallen och huvudet dunkar!

Imorgon blir det att hämta nya datorn ! I can't wait.

Sov gott era små filurer <3

2007-08-03 @ 23:48:40 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: huge

hej !
Din kille är inte dålig men han tar dej för given ,om han sagt att han skulle ringa så ska han göra det även om han bara skulle tala om att han var för trött för ett längra samtal.
Du behöver inte försvara honom heller utan du vet vem han är och hur han är men det kanske du skulle tala om för honom att när han gör så här sårar det dej mycket
( du är och skall inte vara någon docka som han kan leka med när han vill)ge inte upp dej själv för honom som många tjejer göt när dom träffar killar det är bara vad killarna gillar som gäller då.
Ha en bra dag och lycka till med att lägga in alla program i den nya datorn kram huge

2007-08-04 @ 10:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback