The way you make me feel

Goddagens!

Nu sitter jag här nyduschad och varm.
Ska alldeles strax föna och platta håret, kände för en rak frisyr idag ! hehe..

Efter det ska jag och mamma iväg och hämta datorn, spännande.
Får vänta med att fixa den eftersom jag är totalt oteknisk, jag vågar mig inte på att ens testa!
Mattias sa att han skulle hjälpa mig, men han kommer kanske hem på tisdag och jag orkar nte vänta tills dess. Så antingen får han pallra sig hem imorn tycker jag eller så får brorsan hjälpa mig! Båda delarna går lika bra.

Idag & Imorgon jobbar jag, sen är jag ledig tills fredag.
Skönt. Det ska tydligen bli jättevarmt och fint i veckan! Har hört det från alla möjliga håll och kanter. Hoppas verkligen att det blir det. Vi behöver lite sommar nu som varar mer än en dag eller två!

Efter den här sommaren har man verkligen lärt sig att inte ta sommaren för givet som man de andra åren kunat göra. För då har det varit sol nästan varje dag hela sommaren. I år kan man nästan räkna de dagarna på en hand. (Okej, två händer.)

Bättre sommar nästa år, tack!
2007-08-04 @ 12:24:47 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback