Tjooooohooo

Hej därute!

Idag har det itne blivit många inlägg. Efter pojkvännens kalas så åkte jag direkt till jobbet.
Men nu är jag hemma igen efter en jätterolig arbetsdag :), fan så vi har skrattat. Har aldrig trivts så mycket som jag gör nu :). Underbart! Nästan lite sorligt att skolan börjar nu och jag bara kommer jobba 3 dagar i vecken (på helgen). Iförsig har jag ju gjort det senaste tiden också, men även 1-2 dagar i veckorna med.
Men det kommer bli så bra så bra :).

Nu ska jag slänga mig i soffan och se på tv medan jag väntar på att Mattias ska ringa upp efter hans film är klar!
Får se om vi träffas idag eller om vi tar det imorgon!

Aja, nog om min dag som inte varit allt för innehållsrik!

Vad har ni gjort? :)
2007-08-18 @ 20:21:25 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Paula

Vad skoj med ett jobb =) jag skulle också vilja ha något extraknäck sådär, men skolan tar upp all min tid typ "/ går nv, pluggar hela dan i skolan, hela kvällen hemma å helgerna, då pluggar man också "/

2007-08-19 @ 11:46:39
URL: http://helgonet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback