Underbara sommar!

Jag kom hem för en och en halv timme sedan ungefär.
Sedan dess har jag hunnit:
Pratat med mamma i telefonen. De hade just varit och badat och var påväg tillbaka till stugan de bor i.
Äta - nudlar med pesto och wokgrönsaker, mumsigt blev det.
Sett lite på tv samtidigt som jag åt.
Tvättat en maskin och startat en till.
Fyllt diskmaskin och satt igång den.
Dammsugit vardagsrummet plus mitt rum.
Duschat.

Det kallar jag att vara effektiv! Tänk om jag kunde vara så alla dagar.

Iallfall, beachen idag. Det var hur skönt som helst. Riktigt kokande varmt!
Och riktiga svalkande dopp blev det. Man är ju för tusan inte van att bada så det tar ett tag innan skinnet vänjer sig, plus att jag är en badkruka :D! Men när man väl kom i som var det skönt :)
Sedan solade vi massor, aa hela tiden! Vi hade även livvakter där, haha eller hur Anna? ;)
Jag har nu blivit en nyans brunare och på vissa ställen tillomed fler. Ansiktet har typ blivit fyra nyanser! Haha
Men brun är jag nu :D och imorgon blir det mer sol och bad med hela gänget :)

Vad har ni gjort idag då? :)
2007-08-07 @ 18:05:18 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: huge

hej igen
Ja som du ser kan man vara effektiv och göra många tråkiga saker snabb så kan man slappa sen ,
dessutom tror jag inte du behöver den mäng godis du snackar om du är tillråkligt söt redan nu och låten du skriver om är bra men inte är han söt inte ,inte enligt mej hahaha .
Jag hoppas att du får en bra dag i morgon ochså men se upp så du inte bränner dej jättemånga kramar huge

2007-08-07 @ 18:36:41
Postat av: Anna

Javisst hade vi livvakter! De hade stenkoll på oss och våra saker. :P

2007-08-07 @ 20:44:03
Postat av: mojsan

Svar till Huge:
Ja precis, men jag tyckte inte ens att det var tråkigt den här gången :O . Det går frammåt ;)
nä, jag får bara sånt jäkla sockersug ibland så jag tror jag ska dö! haha
Nejdå jag bränner mig inte :p

2007-08-07 @ 22:10:11
URL: http://axeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback