Utmaning till er!

Jag blev utmanad av Fashi !

Regler:

  • Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv.
  • Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor.
  • I slutet av inlägget skriver du 8 personer.

1. När jag åker bil så måste jag trycka ned fötterna i golvet varje gång en lyktstolpe kommer.
2. Jag kan inte somna innan jag är 100% säker på vad jag ska ha för kläder på mig dagen därpå.
3. Jag rör på fötterna hela tiden, när jag sitter stilla. Det känns som att lederna stelnar och drar ihop sig. 
4. Jag är beroende av apelsinjuice och leverpastej!
5. Jag älskar att sortera saker. Tex. papper, strumpor, skivor! Sortera sortera..
6. Hästar och clowner skrämmer livet ur mig!
7. Jag har en medfödd hörselnedsättning på 40% på vänstra örat.
8. Jag har egentligen glasögon!

Lite onödig fakta om mig! Är så dålig på att komma på bra saker!
Men detta är vad som styr min vardag i stort sett. Och nu vet ni lite mer om mig!

Jag utmanar: Erica , Antonia , Anna , Ebba Linn , Johanna  , Paula  , & Lovisa !

2007-08-24 @ 22:35:56 Listor & Utmaningar Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback