vad tycker ni?

På senaste tiden har det mest blivit en massa mode/kändis/inget alls inlägg.
Men andra inlägg kommer att komma, jag jobbar på det. Jag vill inte bara skriva något . Det måste kännas rätt och jag behöver veta vad och hur jag ska skriva!

Men som sagt, det kommer komma.
Jag har så otroligt mycket jag vill berätta, men vet inte vad jag vågar skriva här.
Det kan bli så fel och missuppfattas.

håll ut! :)

Jag är lite nyfiken på vad ni läsare tycker om min blogg!?
Lite spännande att veta. Är den tråkig eller kul att läsa? Instressant?


Det jag är negativ åt är designen, jag vill ha en personlig.
Någon som vill hjälpa?
2007-08-13 @ 22:46:36 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Mirre

har aldrig läst den förut, hittade dne precis :P

2007-08-13 @ 23:28:12
URL: http://fashi.blogg.se
Postat av: alice

Mitt nya liv börjar faktiskt imorgon, och usch vad hemskt det låter. Men jag ska lyckas denna gång!
VI får peppa varandra ;)

2007-08-13 @ 23:28:35
URL: http://aliceo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback