You raise me up

Tack för alla kommentarer :), jag blir jätteglad!
Era kommentarer kan ibland göra min dag. Men framförallt mina kvällar som inte är särskilt händelserika nuförtiden.
Får skylla på att jag börjar bli gammal ;), haha. 17 år och redan pensionär. Nej tack.

Nejmen, inte för att mina kvällar var mer händelsrika förut!

Ibland kan jag tänka "Vad är det för fel på mig? Sitter inne varenda kväll och ser film."
Men sekunden efter så tänker jag att jag jobbar ju på kvällarna, jag orkar ju inte göra något även fast jag skulle vilja.

Ni får inte tro att jag är en tråkig person, jag är jättekul :D
Haha, lite konstig humor ibland. Men ändå kul som fan ;)

Eller hur? ;)
2007-08-13 @ 23:28:33 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Julia igen

Svar: Nej verkligen inte! Ja det är sant, musik funkar ju till allt.
Paj är jättegott! Typ bland det bästa som finns .. Okej, då får man väl passa på medans det ens finns någon paj där, innan något syskon kanske ätit lite för mycket? ;)
Jaså, våra äpplen är inte färdigmogna än, men det är väl andra sorter, kanske.

2007-08-13 @ 23:34:05
URL: http://juwlig.blogg.se
Postat av: mojsan

Julia:
hehe, precis.
Mina brorsor är som gamar, haha.
Men jag fick en bit iallfall ;)
Okej, jo. Våra är ganska små och gröna! :P
När era mognar får du vällan baka en paj :)

2007-08-13 @ 23:42:10
URL: http://axeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback