däckad mellan mamma & pappa

God kväll!

När jag var på jobbet så kom Martin dit och köpte pizza, trevligt trevligt! Tyvärr var jag på språng ett tag där, men lite hann vi prata! Söt som han är så väntade han tills jag slutade och han blev lite smått utfrågad av min chef, haha. Men han överlevde det också. Efteråt så åkte vi till kvantum och lodade litegrann innan han körde hem mig. Jag var helt slut, kändes taskigt att typ köra iväg honom men vill inte att han ska se mitt griniga trötta jag! Så det var för hans eget bästa, haha.

När jag kom hem däckade jag mellan mamma och pappa framför tvn. Vaknade upp en stund senare för inte så länge sedan. Det var mysigt att ligga där, kändes som när man var liten..

Det här blir mitt sista inlägg för ikväll, ska lägga mig igen och sova. Hoppas eran kväll varit bra :)

Sov gott, kram kram!

2007-12-16 @ 00:06:48 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback