Grattis farfar <3

image1193
2007-12-13 @ 17:26:51 Betydelsefullt Permalink

Kommentarer

Postat av: huge

Hej My
Det är rätt detta är din blogg du skriver vad du vill .vill du skriva om din saknad som jag redan tidigare förstått var stor så gör du det ,

jag måste ochså säga att välja om att ta farväl eller att minnas dom som dom var är ett svårt val jag tror nog att jag själv skulle välja att minnas .

Vill du skriva om kärlek smärta sex eller vad som helst du gör det karmar och kyssar

2007-12-13 @ 17:39:52
Postat av: Patricia

Vad sött, jag älskar min farfar jättemycket :)

2007-12-13 @ 18:03:42
URL: http://aboutpatricia.blogg.se
Postat av: mojsan

Huge - Hejhej! Ja precis, jag skriver vad jag vill :) Visserligen har jag aldrig fått något negativt emot mig, men man vet aldrig.

Ja jag väljer att minnas, men samtidigt är jag ju arg att jag inte fick ta farväl.

Jaa :) kram!

2007-12-13 @ 20:40:31
URL: http://axeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback