herr magsjuka ska inte få förstöra här, inte!

Nu sitter jag här och lyssnar på Mika som jag fick av mamsing & papsing :). Jag har redan alla låtar på datorn, men håller ni inte med att det är så mycket roligare att ha skivan? :)

Jag har bestämt mig för att vara positiv idag ändå. Jag ska inte låta Herr Magsjuka förstöra min jul! Jag ska till störst del vara positiv för Mannes skull. Han är helt uppspelt och tjatar hela tiden om att få öppna fler julklappar! Jag tänker inte förstöra något för honom, han behöver få vara glad! Jag älskar julen jag också, så nu ska vi göra den så bra som det är möjligt.

Hur firar ni julen? :)
2007-12-24 @ 12:03:50 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: alexandra

ok, god jul =)

2007-12-24 @ 12:12:49
URL: http://dependence.blogg.se
Postat av: Louise

Det vet du redan ;) haha ^^ Usch nä, låt inte magsjukan förstöra :D Hoppas du får en riktigt god jul ändå! (: Din bror påminner om mig lite ;) mer mer mer .. :P

2007-12-24 @ 12:26:27
URL: http://Louiiiiise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback