home, sweet home

Hej på er!

Hem ljuva hem! Efter en och en halv timme i bil så är det skönt att vara hemma. Det har varit jättekul där borta, förutom en sen läggning och tidig uppgång. Men så är det, jag får sova nästa helg helt enkelt, haha.  Jag tänker inte sitta och berätta vad vi gjort i detalj, det är helt ointressant. Men vi var hela 22 personer där, det var jättegod mat och väldigt trevligt ! Jag kan också berätta att jag aldrig mer kommer dricka Whiskey, Haha..

Imorse när jag skulle gå upp sa ryggen ifrån. Sov nämligen på en madrass på golvet och det tyckte förmodligen inte ryggen om. Jäkla Ischias!  Känns inte bra att gå och jobba sen, men bara att bita ihop.

Har eran helg varit bra så här långt? :)

image1151

2007-12-02 @ 13:46:18 Allt och ingenting Permalink

Kommentarer

Postat av: Malin

jodå den har varit helt ok!

2007-12-02 @ 13:52:08
URL: http://xxmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback